Klar til VM: Sponsorat kan blive guld værd

Kendskabet til vinduesproducenten KPK Døre og Vinduer er øget, siden det første sponsorat blev indgået for år tilbage. Ny aftale bringer virksomheden endnu bredere ud.
Den nordjyske vinduesproducent KPK Døre og Vinduer og Dansk Håndbold Forbund har netop underskrevet en ny toårig sponsoraftale, hvor herrelandsholdet som noget helt nyt også indgår. Foto: Jan Christensen, DHF.
Den nordjyske vinduesproducent KPK Døre og Vinduer og Dansk Håndbold Forbund har netop underskrevet en ny toårig sponsoraftale, hvor herrelandsholdet som noget helt nyt også indgår. Foto: Jan Christensen, DHF.

Også efter Verdensmesterskaberne vil kvindelandsholdet i håndbold løbe rundt med vinduesproducenten KPK’s logo på tøjet. Og snart gælder det også herrelandsholdet, lyder ny sponsoraftale.

På dagen, hvor kvindelandsholdet i håndbold løber på banen til sin første kamp ved VM i Spanien, har Dansk Håndbold Forbund og den nordjyske vinduesproducent KPK Døre og Vinduer underskrevet en ny toårig kontrakt.

Muligheder og fleksibilitet

Dermed vil producentens logo være at finde på spillernes tøj frem til 2024, hvor også herrelandsholdet i håndbold indgår – og det glæder i det nordjyske:

– Kendskabet til os er uden tvivl blevet øget med vores sponsorat, siger salgschef hos KPK Døre og Vinduer, Peter Bechmann, og fortæller, at man med den nye aftale, der også inkluderer herrelandsholdet, nu kan invitere kunder til både damernes og herrernes kampe:

– På den måde kan vi tilbyde endnu mere til vores samarbejdspartnere og komme endnu bredere ud til befolkningen, mens sponsoraftalen samtidig giver os flere geografiske muligheder og generelt mere fleksibilitet.

Ses på lægterne

Henrik M. Jacobsen, der er direktør for DHF, ser frem til et fortsat godt samarbejde:

– Vi har siden 2015 oplevet en helt enorm opbakning fra både KPK’s medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere, og dem håber vi selvfølgelig på at se på lægterne igen i de kommende år.

Relateret indhold