62 Stark butikker landet over sender i aften 1712 håndværkere til Parken for at heppe Danmark til sejr mod Gibraltar i aftenens afgørende kvalifikationskamp.
Dermed fortsætter byggemarkedet ud af det spor, som blev offentliggjort 30. september i forbindelse med partnerskabet med DBU. Ved pressemødet dengang hos Stark på Frederiksberg lagde marketingchef Mads Aagaard ikke skjul på, at aftalen skulle komme kædens mange fodboldglade kunder til gode. Små 14 dage efter var de første kunder med i Parken til den vitale 1-0-sejr over Schweiz.
Nu mobiliserer kæden igen opbakning fra hele landet, hvor kunderne får følgeskab af medarbejdere fra butikkerne.
– Vi kender vores kunder godt og ved, at mange af dem går rigtigt meget op i klub- og landsholdsfodbold. Det er også grunden til, at vi blev partner med DBU. Fodbold er fantastisk at samles om, og derfor er vi utroligt glade for, at vi kan give alle landets Stark butikker mulighed for at invitere deres kunder med i Parken til en festlig fredag aften, der forhåbentligt giver dansk sejr og måske endda målfest, siger Mads Aagaard, marketingchef i Stark.
Busfulde af roligans
Stark har i alt 66 butikker i Danmark, og 62 af dem har altså lagt billet ind på pladser i Parken til fredagens opgør mod Gibraltar.
– Nogle butikker sender en lille hyggelig flok på 10 af sted, mens andre sender flere busfulde. Det glæder mig meget, at vi kan bidrage til opbakningen af landsholdet med fans fra hele landet. Jeg er sikker på, at alle kunder og medarbejdere får en god tur i Parken og en sjov aften sammen, siger Mads Aagaard og udtrykker glæde over at stå bag Herrelandsholdet.
– Som partner har vi en ambition om at støtte landsholdet på mange forskellige måder. En af dem er selvfølgelig ved at være talstærkt til stede på lægterne og vise, vi står bag dem på samme måde, som vi står bag landets håndværkere. At sende 1700 kampklare kunder i Parken for at støtte landets bedste fodboldhåndværkere er i mine øjne en optimal udnyttelse af partnerskabet, slutter Mads Aagaard.