Tschernings nye markedschef: “Vi skal endnu tættere på kunderne”

Henrik Burkal er tiltrådt i en nyoprettet stilling som nedrivningsselskabet nye markedschef for anlæg, nedrivning og betonarbejder. Her skal han styrke kendskabet til virksomheden - blandt andet inden for bæredygtighed.
Henrik Burkal. Foto: Tscherning.
Henrik Burkal. Foto: Tscherning.

Nedrivningsselskabet Tscherning styrker sit fokus på integrationen af mere bæredygtighed i sine projekter.

Som en del af dette arbejde har virksomheden ansat Henrik Burkal i en nyoprettet stilling som markedschef for anlæg, nedrivning og betonarbejder.

Henrik Burkal kommer til virksomheden med mange års erfaring fra bygge- og anlægsbranchen fra sine tidligere ansættelser hos blandt andet NCC og MT Højgaard, hvor han har haft ansvaret for kunder, markedet samt for opbygning af nye kunderelationer.

Tættere på kunder og med fra start

Tscherning oplyser, at det er med denne erfaring i bagagen, at han skal arbejde på at styrke selskabets brand og synlighed på markedet, nu og i fremtiden. Samtidig skal han sikre, at firmaets miljøvenlige løsninger og bæredygtige praksis kommer til udtryk:

– Hos Tscherning vil vi gerne endnu tættere på vores kunder og være med til at rådgive allerede tidligt i projekterne, fortæller Henrik Burkal og tilføjer:

– Vi kan bidrage med stor viden og ekspertise om bæredygtige byggeprojekter samt være med fra hele opstarten af byggeentreprisen og frem til det færdige råhus – uanset om det er byggepladsservice, nedrivning, renovering eller store beton- og anlægsarbejder.

Relateret indhold