Norva24 gør Polygons beskidte arbejde

Den landsdækkende skadeservicevirksomhed Polygon indgår strategisk partnerskab med Norva24 Danmark, der fremadrettet rykker ud, når Polygons kunder får problemer med kloak eller underjordiske afløb.
Når skadeservicevirksomhed Polygon i fremtiden skal afhjælpe skader, der handler om kloak eller undergrundsinfrastruktur, ringer de til Norva24.
Når skadeservicevirksomhed Polygon i fremtiden skal afhjælpe skader, der handler om kloak eller undergrundsinfrastruktur, ringer de til Norva24.

Opstår der skader på kloak, underjordiske afløb eller bygninger og teknik i en privat husstand eller i en virksomhed, vil Norva24 Danmark og Polygon i fremtiden benytte hinanden som foretrukken underleverandør til udførelse af konkrete opgaver i Danmark, som enten Norva24 eller Polygon ikke kan løse på egen hånd.

Den nye løsning er blevet en realitet, efter at Norva24 og Polygon formelt har indgået et strategisk samarbejdet, der giver en bredere og mere fuldendt servicevifte til virksomhedernes kunder, som hurtigere kan få hjælp.

– Polygon har ingen planer om at gå ind i kloakbranchen, da vi udelukkende koncentrerer os om at være førende indenfor skadeservice i Danmark. Derfor er det meget positivt, at vi i fremtiden kan henvise direkte til vores partner i Norva24, hvis der er brug for yderligere assistance på en opgave. Det sparer tid og penge for vores kunder, og vi kan være sikre på, at arbejdet bliver udført korrekt, udtaler Stefan Gravang, der er administrerende direktør i Polygon.

Tim Normann, der tiltrådte som CEO i Norva24 medio 2022, tilføjer:

– Med samarbejdsaftalen får vi mulighed for at udnytte den synergi, der ligger i at supplere hinandens kompetencer, ressourcer og kunderelationer og på den måde skabe vækst og nye forretningsmuligheder for begge selskaber gennem udvikling af nye fælles koncepter og serviceydelser, siger Tim Normann.

En bredere vifte af services

De to virksomheder er allerede i fuld gang med at udforske mulighederne i samarbejdet og synergien mellem partnerne.

– Vi har et ønske om hele tiden at tilpasse vores forretning til markedet og til vores kunders behov og ønsker. Det indebærer for eksempel, at vi gør det så simpelt som muligt for kunden at få løst alle opgaver ét sted. Med samarbejdet ser vi et stort potentiale i at kunne tilbyde en bredere vifte af services til vores kunder, siger Tim Normann.

Stefan Gravang uddyber:

– Vi er kommet godt i gang og har allerede besøgt hinandens lokationer rundt i landet, set på maskinel og skabt relationer på tværs af hinandens dygtige ansatte. Næste skridt er at gøre markedet og nuværende samt fremtidige kunder opmærksomme på vores nye partnerskab og de fordele, der følger med. Jeg ser store muligheder i samarbejdet.

Relateret indhold