Nordic Office of Architecture finder permanent CEO

Efter er år i rollen, hvor retningen tydeligt er sat, er arkitektvirksomheden klar til at gøre rollen fast.
Mads Engel har siden 2022 været en del af Nordic Office of Architecture Danmark.

Mads Engel har siddet på CEO-rollen i Nordic Office of Architecture det seneste halvandet år.

Men om han skulle blive siddende i rollen, har ikke været klar for hverken ham eller selskabet.

Det er der ikke tvivl om længere.

Mads Engel bliver permanent CEO og skal videreudvikle Nordic Office of Architecture Danmark med fokus på vækst, tværfagligt samarbejde og stærke løsninger, hvor et tæt samarbejde med Norconsult er i hovedfokus.

Læs også

Norconsult Danmark vækster i første kvartal: Ny CEO skal fortsætte kursen

– Mads har skabt retning, samlet organisationen og sikret en stærk faglig og kreativ udvikling. Jeg er overbevist om, at han sammen med ledelsen og organisationen – og i tæt samarbejde med Norconsult – kan tage Nordic til næste niveau, siger Jes Hansen, CEO i Norconsult Danmark.

I Nordic Office of Architecture fremhæves Mads Engels faglighed og kreative baggrund.

De mener, at han er godt rustet til at videreføre udviklingen med fokus på at styrke samarbejdet på tværs af arkitektur og ingeniørfag.

Bygge videre på stærkt fundament

Nordic arbejder med en bred portefølje af opgaver – herunder for Forsvaret, Bygningsstyrelsen og den almene boligsektor.

Den stærke position skal den ny CEO bygge videre på med fokus på yderligere vækst og nye samarbejdsmuligheder.

– Nordic har en stærk profil, og vi har sat en god retning det seneste år. Jeg glæder mig til at fortsætte udviklingen sammen med vores ledergruppe og medarbejdere – i tæt samspil med Norconsult – og til fortsat at styrke vores position og skabe løsninger, der giver værdi, siger Mads Engel.

Læs også

Ny CEO skal føre Norconsult Danmark ind i ny vækstfase

Med Mads Engel som CEO fortsætter arbejdet med at styrke positionen og udvikle løsninger, der matcher fremtidens krav.

Samtidig betyder det, at Jess Sørensen har valgt ikke at vende tilbage som CEO for Nordic Office of Architecture Danmark efter en periode som konstitueret CEO i Norconsult Danmark frem til 1. maj.

Han fortsætter som Executive Advisor for Nordic Office of Architecture.

– Jeg vil gerne rette en stor tak til Jess Sørensen for hans kæmpe indsats – både som CEO for Nordic og senest i Norconsult Danmark. Jeg er glad for, at han fortsat er tilknyttet Nordic, siger Jes Hansen.

Relateret indhold