Hjælpeprodukter til betonstøbning åbner nye døre for Celsa Steel Service Danmark. Flere rammeaftaler som dækker både armering og hjælpeprodukterne er helt efter planen, fortæller direktør Magnus Lundgren, Celsa Steel Service. Allerede i forbindelse med hans indtræden i virksomheden sidste år, satte han strategisk fokus på virksomhedens ønske om at være ‘solution provider’, og det nye produktprogram er en del af den strategi.
– One stop shopping er eftertragtet af rigtig mange entreprenører, fordi det giver store fordele i det daglige arbejde på byggepladserne med bedre logistik og færre fejl. Det passer fint med vores strategi om at levere den samlede løsning, ikke bare produktmæssigt, men også i form af rådgivning og faglig sparring, fortæller Magnus Lundgren, Celsa Steel Service.
Hos Tscherning Beton har man fuldt fokus på projektoptimering. Man ser derfor frem til det nye samarbejde med Celsa Steel Service på dette område. Aktuelt arbejder Tscherning Beton for eksempel på et projekt i Nørrebrogade i det indre København, hvor konstellationen har vist nyttig.
– Vi gør naturligvis, hvad vi kan for at optimere vores projekter, og her spiller leverandørsamarbejder en vigtig rolle. Med mulighed for en og samme partner på armering og hjælpeprodukterne til betonstøbningen ser vi gode muligheder for at optimere vores projekter, dialogen og samarbejdet med Celsa Steel Service, lyder det fra administrerende direktør hos Tscherning Beton Claus Gade.
Celsa Steel Service har netop oprustet på sit produktsortiment, så det inkluderer alle de produkter, der er behov for, når man arbejder med armerede betonkonstruktioner, herunder vandsikring, forskalling, olier, afstandsholdere, koblinger med videre.