Vivaro får ekstraudstyr som standard

Opel har opgraderet kassevogns-versionen af Vivaro, så det mest populære ekstraudstyr nu er blevet standardudstyr.
Alle Opel Vivaro'er opgraderes med Edition Plus-udstyr, hvor der er vægt på komforten. Indfarvede kofangere er ikke en del af dette udstyr.
Alle Opel Vivaro'er opgraderes med Edition Plus-udstyr, hvor der er vægt på komforten. Indfarvede kofangere er ikke en del af dette udstyr.

Den nye version hedder Vivaro Edition Plus, og den afløser alle øvrige Vivaro-versioner.

Listen over standardudstyr omfatter blandt andet navigation, DAB-radio, aircondition, fartpilot, bakkamera, parkeringssensor, regnsensor og motorvarmer.

Sammenlignet med de øvrige varebiler i klassen er Vivaro Editon Plus dermed ganske veludstyret.

Øget interesse

– Vi mærker en øget interesse hos brugerne af disse biler for komfortudstyr, som man er vant til fra personbiler,? siger Fleet Manager hos Opel Danmark Per Larsen og tilføjer:

– Ved at gøre det meste komfortudstyr til standard på Vivaro kan vi få prisen på udstyret endnu længere ned til gavn for kunderne.

Listepriserne for Vivaro Edition Plus begynder ved 197.800 kr. plus moms og topper ved 228.500 kr. plus moms for en 145 hk BiTurbo.

En del af et firkløver

Opel Vivaro blev Årets Varebil i Danmark i 2015 sammen med søstermodellen Renault Trafic. Nissans version nåede ikke at komme med, da den i en periode var uden for samarbejdet. Modellerne blev hædret for deres turbomotorer og fleksible indretning.

I 2016 kom Nissan med igen med modellen NV300, og samme år sluttede Fiat sig til med modellen Talento. I dag er der således tale om et firkløver, der teknisk hviler på samme grundlag, men som adskiller sig fra hinanden på udstyr, garantier og frontens design.

Stort set al teknik leveres af Renault, og fremstillingen foregår på fælles fabrikker i Spanien, Frankrig og England.

Relateret indhold