Mascot vinder pris som årets leverandør

Mascot har vundet prsien som årets leverandør i byggebranchen til Danske Byggecentres konference og årsmøde.
Mascot har vundet prisen som årets leverandør på Danske Byggecentres konference og årsmøde. Foto: Mascot.
Mascot har vundet prisen som årets leverandør på Danske Byggecentres konference og årsmøde. Foto: Mascot.

Mascot er kåret til årets leverandør i byggebranchen. I opløbet til prisen var også Saint-Gobain Isover, Alfix, Randers Tegl, Moland Byggevarer og Nilfisk Danmark.

– Vore medlemmer har nomineret og udnævnt Mascot som vinder, fordi Mascot er dygtige til at være et skridt foran. Det gælder lige fra, at Mascot stiller nemt tilgængelige bestillingsplatforme inklusiv præcise logistikoplysninger til rådighed, til at de er dygtige og proaktive på indsatsen over for vores kunder, både hvad angår salgssupport, eksponering i butikken og kundeevents for slutbrugerne. Samtidig stiller Mascot arbejdstøjsprodukter til rådighed, som er attraktive både for os og for vore kunder, som følge af høj produktkvalitet og konstant innovation. Mascot står stærkt, fordi de har så at sige hele pakken i samarbejdet, siger Formand for Danske Byggecentre, regionsdirektør Carl Bladt Hansen.

Vil leve op til prisen – også i fremtiden

Hos Mascot er de begejstrede over prisen.

– Det er en kæmpe ære at modtage så fornem en pris, siger administrerende direktør hos Mascot, Michael Grosbøl og fortsætter:

– Det er det af flere årsager, men især bider jeg mærke i, at prisen hylder de mange forskellige aspekter i at være en god leverandør. Det har gennem mange år været strategisk vigtigt for os, at vi performer på alle dele af samarbejdet lige fra innovation, produktion og høj produktkvalitet til levering og serviceydelser.

Det har desuden betydning for Mascot, at det er forhandlernes stemmer, der har afgjort vinderen af prisen.

Til det siger Formand for Danske Byggecentre, regionsdirektør Carl Bladt Hansen:

– Det er vores medlemmer – dem, der arbejder med Mascot til daglig – der har stemt og kåret Mascot som vinder. Det sætter en tyk streg under, at Mascot ikke blot har de rigtige løsninger, men at både samarbejdet og serviceløsninger også opleves som værdiskabende.

Michael Grosbøl understreger, at samarbejde også er i fokus i fremtiden. Mascot kommer ikke til at hvile på laurbærrene med modtagelsen af prisen.

– Tværtimod. Prisen opildner os bare til at perfektionere og udvikle på alle fronter. Vi vil gøre vores ypperste for at leve op til den tillid, som byggecentrene har ydet os med tildelingen af prisen ved også i fremtiden at levere innovativt arbejdstøj og optimere og udvikle nye serviceløsninger til kunderne. Vores evige mål er at være et skridt foran og sætte standarden frem for at følge den, siger Michael Grosbøl.

Relateret indhold