Outline vil hjælpe kunderne til hurtigere bestilling

Dør- og vinduesproducenten udbyder nu kurser i sit bestillingssystem, så materialerne ender der, hvor de er skal bruges, hurtigst muligt.
Foto: Outline.
Foto: Outline.

Der er lige nu travlt hos landets trælaster og byggemarkeder, der skal følge med den høje aktivitet på især renoveringsmarkedet.

Derfor gør Outline Vinduer lige nu en ekstra stor indsats for at hjælpe så meget som muligt. Vinduesproducenten tilbyder nemlig som noget ekstraordinært online undervisning i virksomhedens digitale bestillingsværktøj, Outline 24/7.

Den gør det muligt at reducere den tid, der bliver brugt på at beregne priser på vinduer og døre samt bestille dem:

– Vi tilbyder lige nu alle landets trælaster og byggemarkeder, der sælger vores produkter, at booke en tid hos os og få online undervisning i, hvordan vores bestillingsværktøj Outline 24/7 kan være med til at tidsoptimere og således lette den travle hverdag for de ansatte i kæderne, fortæller salgschef i Outline Vinduer, Claus Petersen Koch, og fortsætter:

– Og allerede nu mærker vi, at behovet i den grad er der. Flere trælaster og byggemarkeder fordelt i hele landet har booket undervisning hos os, og vi har således på nuværende tidspunkt afholdt cirka 20 undervisningsgange med op til seks deltagere per gang, mens flere undervisningsgange finder sted de kommende uger.

Nyt til håndværkerne

Det er ikke kun landets trælaster og byggemarkeder, der lige nu har travlt. Også de danske håndværkere oplever en stor efterspørgsel. Derfor har Outline – udover nu at tilbyde online undervisning – også videreudviklet Outline 24/7, så håndværkerne samtidig får flere muligheder med den:

– Der er nu også endnu flere muligheder med 24/7 i forhold til at optimere og effektivisere arbejdsgangene for håndværkerne. Vi har nemlig gjort det muligt at integrere værktøjet til regnskabsprogrammerne Dinero og Economic. Dermed kan man nemt og hurtigt eksportere de indtastede oplysninger til egne tilbud og fakturaer, forklarer Claus Petersen Koch og fortsætter:

– Det sparer håndværkerne for en masse dobbeltarbejde, mens de samtidig endnu hurtigere kan beregne en pris, når de står sammen med kunden. Det er nemlig også muligt at lægge omkostninger som eksempelvis timepris, startgebyr og tilkøb ind med det samme, så alle omkostninger er inkluderet.

Relateret indhold