Sitehub ansætter ny kommerciel direktør

Byggepladslogistik-virksomheden har pr. 1. august ansat Morten Abildgaard som ny CCO.
Morten Abildgaard er ny CCO i Sitehub.

Den danske byggepladslogistik-virksomhed Sitehub har fået ny kommerciel direktør i skikkelse af Morten Abildgaard.

Morten Abildgaard får som CCO (Chief Commercial Officer) et kommercielt og strategisk ansvar for Sitehubs position i relation til konceptet BedreByggeplads, der omfatter Sitehubs samlede aktiviteter inden for bl.a. digital adgangskontrol, brandsikkerhed, byggepladsservice, håndtering af arbejdstilladelser og arbejdsmiljø.

Læs også

Molio udvider bestyrelsen med tre erfarne branchefolk

De seneste syv år har Morten Abildgaard været direktør i den danske kommercielle afdeling af tech-virksomheden Dalux.

– Jeg har fulgt Sitehubs vækst og udvikling på sidelinjen i flere år og er glad for at få mulighed for at være med til at præge virksomhedens kommercielle og strategiske udvikling i årene fremover, siger Morten Abildgaard.

Læs også

Første bemandingsfri håndværkerbutik rulles ud på byggeplads

Adm. direktør og grundlægger af Sitehub, Ulrik Branner, tilføjer:

– Vi er utroligt glade for, at Morten slutter sig til Sitehub i en periode med stærk vækst og bliver del af ledelsen nu, hvor vi i den grad er ved at udvikle vores teknologi og arbejdsprocesser og bringe dem i spil på nogle af Danmarks mest spændende byggepladser. Morten bliver en værdifuld medspiller for hele teamet, og vi glæder os til at trække på hans erfaring, kommercielle flair og branchekundskab.

Relateret indhold