Malmos Landskaber henter kommerciel profil hos Altan.dk

Søren Faebo Larsen bliver ny branding- og markedschef hos Malmos Landskaber. Han kommer fra Altan.dk og har blandt andet også været markedsdirektør i Enemærke & Petersen.
Den 1. januar 2023 tiltræder Søren Faebo Larsen stillingen som branding- og markedschef hos Malmos Landskaber.
Den 1. januar 2023 tiltræder Søren Faebo Larsen stillingen som branding- og markedschef hos Malmos Landskaber.

– Søren Faebo Larsen vil sammen med det i forvejen stærke Malmos-hold styrke Malmos Landskabers positionering på markedet gennem et revitaliseret produktprogram, siger Kim Thinggaard, CEO, Malmos Landskaber, og tilføjer:

– Programmet tager afsæt i vores kunders behov for naturbaserede løsninger, tidlig involvering, bæredygtighed og et reelt partnerskab til den rigtige pris. Sørens erfaring samt skarpe kunde- og produktforståelse vil bidrage til at bringe Malmos Landskaber tidligere ind i det enkelte projekts værdikæde – til gavn for vores kunder, Malmos og landskabsbranchen generelt.

– Jeg glæder mig til at få Søren med på Malmos-holdet og med på vores rejse. Sørens ordentlighed og forståelse for mennesker kombineret med hans kommercielle indsigt passer i Malmos’ DNA – jeg er helt tryg, fortsætter Kim Thinggaard.

Som at starte altan-forretning op for 15-20 år siden

I mere end 25 år har Søren Faebo Larsen været tilknyttet Altan.dk som leder, direktør og bestyrelsesmedlem i deres transformation. Derudover har han i en årrække været markedsdirektør i Enemærke & Petersen, hvor han sikrede deres vækst og geografiske spredning. Endelig har han arbejdet med klimaprojekter som ledelseskonsulent hos Smith Innovation.

– Jeg ser frem til at blive en del af Malmos holdet og være med til at udvikle virksomheden. Ikke mindst til at være en del af at indfri et spændende markedspotentiale med et globalt og samfundsmæssigt behov for klima- og energiløsninger. Det føles faktisk lidt som, da vi startede altan-forretningen op for 15-20 år siden. Dengang vidste folk ikke meget om altaner og troede ikke, at det kunne lade sig gøre at bryde branchens tilgang til at være leverandøren sidst i værdikæden. Men det lykkedes – og det samme kan ske i landskabsbranchen, siger Søren Faebo Larsen, kommende branding- og markedschef i Malmos Landskaber.

Søren fortsætter:

– Fundamentet er på plads, og markedet er nu modent. I mine øjne er det en unik mulighed for at videreudvikle en god virksomhed til at være fremtidens naturbaserede partner.

Relateret indhold