Nye vinkler på byggeri kombineret med ambitionen om at være kendt for de gode gamle dyder er hovedingredienserne i byggevirksomheden Raunstrups forstærkede fokus på styring af alle byggeriets processer.
– For at vi kan nå vores vision om at være kundernes foretrukne leverandør af bygningsservice, så kræver det, at vi er endnu skarpere på at styre processerne, siger Kurt Vahlun Sørensen, der er divisionschef for Bygningsservices, og fortsætter:
… der er mange steder, det kan gå galt. Men det kan kunderne jo ikke bruge til noget.
Divisionschef Kurt Vahlun Sørensen Raunstrup
– Vi ved jo alle, at der er mange steder, det kan gå galt. Men det kan kunderne jo ikke bruge til noget. Det skal vi have styr på, siger han.
Ambitiøs vision
Virksomheden har en ambitiøs vision om at have branchens højeste kunde og medarbejdertilfredshed inden 2020, og i forlængelse heraf er det besluttet at etablere en ny stilling i Bygningsservice.
Opgaven med at sikre optimale processer, der understøtter virksomhedens forretning og målsætning er givet til Martin Kamp Lærke Madsen. Han har et godt kendskab til Raunstrup generelt og processer i Bygningsservices i særdeleshed.
– Jeg glæder mig rigtig meget til at bringe erfaringerne fra tidligere projekter med over i mine nye opgaver med at gøre Raunstrup endnu skarpere på at vores processer understøtter vores forretning og målsætninger optimalt, siger han i en pressemeddelelse.