Brødrene Dahl vil have en større bid af projektmarkedet

Med mere end 30 års branchekendskab skal Henrik Kristensen som ny markedschef bidrage til, at virksomheden udvider sin position blandt de største kunder.
Henrik Kristensens erfaring og netværk får en vigtig rolle at spille i styrkelsen af Brødrene Dahls position på projektmarkedet.

Efter 20 år i Lemvigh-Müller er Henrik Kristensen tiltrådt som ny markedschef med ansvar for Key Account Management (KAM) i Brødrene Dahl.

Henrik Kristensen tiltrådte den 1. august og skal stå i spidsen for en afdeling på syv Key Account Managers, der har ansvar for virksomhedens største kunder og projektsalg inden for VVS.

– Vi er utrolig glade for at få Henrik med i organisationen. Han er en stor kapacitet på sit felt og er vellidt blandt både kunder og leverandører, siger salgsdirektør i Brødrene Dahl, Søren Lisberg Andersen.

Læs også

DI Rådgiverne får ny frontfigur

Han tilføjer:

– Vi ønsker at udvide vores position blandt de største kunder og at få en større bid af projektmarkedet. Det er et område præget af høj kompleksitet, store markedsforandringer og voksende krav til professionalisme i grossistleddet. Derfor er det vigtigt at få en erfaren kapacitet som Henrik ombord, siger Søren Lisberg Andersen.

Tilbage til sit ”gamle” område

Med skiftet til Brødrene Dahl skal Henrik Kristensen igen arbejde med det, han brænder mest for, fortæller han:

– Jeg har de sidste to år haft ansvar for salget til de regionale kunder i Lemvigh-Müller, men det er KAM og projektsalg, der har min store interesse, og som jeg har arbejdet med i det meste af mit liv.

Læs også

Udvikler af plastløsninger finder ny direktør

– Jeg glæder mig til at vende tilbage til mit ”gamle” område og til at blive en del af Brødrene Dahl, siger han.

Relateret indhold