Efter 20 år i Lemvigh-Müller er Henrik Kristensen tiltrådt som ny markedschef med ansvar for Key Account Management (KAM) i Brødrene Dahl.
Henrik Kristensen tiltrådte den 1. august og skal stå i spidsen for en afdeling på syv Key Account Managers, der har ansvar for virksomhedens største kunder og projektsalg inden for VVS.
– Vi er utrolig glade for at få Henrik med i organisationen. Han er en stor kapacitet på sit felt og er vellidt blandt både kunder og leverandører, siger salgsdirektør i Brødrene Dahl, Søren Lisberg Andersen.

DI Rådgiverne får ny frontfigur
Han tilføjer:
– Vi ønsker at udvide vores position blandt de største kunder og at få en større bid af projektmarkedet. Det er et område præget af høj kompleksitet, store markedsforandringer og voksende krav til professionalisme i grossistleddet. Derfor er det vigtigt at få en erfaren kapacitet som Henrik ombord, siger Søren Lisberg Andersen.
Tilbage til sit ”gamle” område
Med skiftet til Brødrene Dahl skal Henrik Kristensen igen arbejde med det, han brænder mest for, fortæller han:
– Jeg har de sidste to år haft ansvar for salget til de regionale kunder i Lemvigh-Müller, men det er KAM og projektsalg, der har min store interesse, og som jeg har arbejdet med i det meste af mit liv.

Udvikler af plastløsninger finder ny direktør
– Jeg glæder mig til at vende tilbage til mit ”gamle” område og til at blive en del af Brødrene Dahl, siger han.