Bogføring, momsregnskaber og meget andet administrativt, er noget af det, som tager længst tid, hvis man skal sidde med det alene og ikke har de rigtige værktøjer. Det kan tage uendeligheder af tid og kræfter man hellere vil have brugt ude på byggepladsen, end inde på kontoret blandt bunker af papirarbejde. Hvis du kan nikke genkendende til, at du heller ikke gider at bruge unødig tid på krævende opgaver, du ikke er specialist i, så kan det være en god idé at investere i de rigtige værktøjer. Dette inkluderer blandt andet et godt regnskabsprogram, som i dag er så godt udviklet, at de kan tage en stor del af den byrde, som engang skulle gøres manuelt. I dag er der rigtig meget, som regskabsprogrammer kan gøre for dig. Gratis faktura skabelon, automatisk bogføring og meget andet er bare lidt af det, som regnskabsprogrammet Dinero tilbyder i deres service. I denne artikel ser vi på, hvad du kan spare tid på, når du er selvstændig i byggebranchen og gerne vil undgå at bruge unødig tid inde på kontoret, men hellere vil være ud, hvor du er bedst. Læs med og bliv klogere på, hvordan regnskabsprogrammet kan spare dig for meget tid og mange kræfter.
Regnskabsprogrammet, som har gratis faktura skabelon
Har du nogensinde prøvet at lave en faktura manuelt i Word, Excel eller et andet tekstbehandlingsprogram – det kan være svært ikke? Alt dette behøver du ikke at bekymre dig om, hvis du har Dinero, hvor der ligger en gratis versioner af alle former for fakturaskabeloner. Her kan du nemt og simpelt finde den faktura du skal bruge og udfylde de nødvendige data for at kunne sende den direkte til kunden – på den måde sparer du utrolig meget tid ved ikke selv at skulle stå for alt det manuelle arbejde, men istedet skal du blot udfylde kundens informationer og så laver den programmet resten af arbejdet. Du får naturligvis også lov til at se fakturaen igennem, før du sender den afsted til kunden og kan ændre detaljer, hvis noget er galt.
Mange andre funktioner i Dinero
Generelt er der rigtig mange funktioner i Dinero, som sparer selvstændige for mange timers arbejde, hver eneste dag. Det gælder blandt andet automatisk bogføring af bilag, skybaseret opbevarelse af bilag og andre smarte funktioner. Derudover er teamet bag Dinero altid klar til at hjælpe 365 dage om året.