Vinder rammeaftale for Bygningsstyrelsen på 66 adresser

Andersen & Heegaard har vundet rammeaftalen, som omfatter 66 adresser på de tekniske fagområder inden for el og VVS i Østdanmark.
Andersen & Heegaard skal sikre drift, service og skadeudbedring af Bygningsstyrelsens ejendomme, heriblandt Strandgade 25 (bill.) i København. Foto: Bygningsstyrelsen.

Bygningsstyrelsen har tildelt Andersen & Heegaard en rammeaftale, der omfatter service og skadeudbedring af tekniske installationer på 66 adresser i Østdanmark, også gældende i yderområder som Bornholm.

Aftalen har en forventet driftsstart den 1. juni 2026.

Læs også

Teknikentreprenør vinder entreprise i renoveringen af Nationalbanken

– Det er en stor anerkendelse, at vi er blevet valgt til at løfte rammeaftalen inden for de tekniske installationer på el og VVS for Bygningsstyrelsen.

Forventet driftsstart er fra den 1. juni næste år.

– Vi ser det som en tillidserklæring til vores høje faglighed, vores organisation og evne til at levere tekniske løsninger i hele Østdanmark – også i de yderområder, hvor logistik og tilgængelighed kræver ekstra planlægning, siger adm. direktør Mads Bengtsson.

Mulighed for forlængelse

Bygningsstyrelsen har ansvaret for store dele af statens ejendomsportefølje – fra ministerier og styrelser til universiteter og domstole, hvilket stiller høje krav til forsyningssikkerhed, drift og tilgængelighed af tekniske installationer.

Delaftalen løber i to år med mulighed for 2×12 måneders forlængelse, så aftalen har en maks. varighed på fire år.

Læs også

Teknikentreprenør med nu over 500 ansatte slår rekord på top- og bundlinje: ”Har sået mange frø – nu skal de passes og plejes”

Virksomhedens opgave bliver at sikre drift, service og skadeudbedring af Bygningsstyrelsens ejendomme, der omfatter simple vedligeholdelsesopgaver til komplekse tekniske reparationer.

– Vi har lagt et stort arbejde i at dokumentere, hvordan vi håndterer alt fra bestilling til udførelse og fakturering. Vores styrke ligger i evnen til at kombinere hurtig reaktionstid med kvalitet og dokumentation. Det var afgørende i evalueringen, og vi er stolte over at have fået opgaven i hus, siger tilbudschef Kasper Skaaning.

Relateret indhold