DEAS indgår stor serviceaftale

Nordelektro er blevet valgt som serviceleverandør til Nordstjerneskolen i Frederikshavn.
Teknisk rådgiver Henrik Jacobsen (tv.) fra Nordelektro, teknisk serviceleder Henrik Jacobsen fra DEAS samt montør Per Jensen (th.) fra Nordelektro samarbejder om serviceopgaven på Nordstjerneskolen.
Teknisk rådgiver Henrik Jacobsen (tv.) fra Nordelektro, teknisk serviceleder Henrik Jacobsen fra DEAS samt montør Per Jensen (th.) fra Nordelektro samarbejder om serviceopgaven på Nordstjerneskolen.

I 2011-2012 opførte MT Højgaard og DEAS Nordstjerneskolen i Frederikshavn som et OPS-projekt.

For at optimere driften og vedligeholdelsen af den moderne skole har DEAS på vegne af driftsselskabet nu tegnet en såkaldt multiserviceaftale med Nordelektro, der fremadrettet kommer til at stå for en række lovpligtige inspektioner.

Det skriver DEAS i en pressemeddelelse.

– Vi har valgt at tegne en multiserviceaftale med Nordelektro ud fra parametre som økonomi og dialog. Økonomien er selvfølgelig vigtig, men vi lægger også stor vægt på dialogen, hvor Nordelektro har budt ind med forslag til, hvordan vi bygger aftalen op rent servicemæssigt. Så det er en kombination af den rigtige pris og den rette service, fortæller Hans Knudsen fra DEAS, der er teknisk serviceleder på Nordstjerneskolen.

Tidsbesparende service

Efter opførelsen af skolen har de oprindelige leverandører stået for eftersyn og inspektioner i garantiperioden, hvorefter DEAS nu har valgt Nordelektro. Skiftet til én leverandør i stedet for flere medfører en række fordele for DEAS.

– Det er blevet nemmere, at jeg nu bare har ét telefonnummer til Nordelektro, og så er det deres opgave at sende den servicetekniker, der skal udføre den konkrete opgave. På den måde sparer vi tid, og det kan vi rigtig godt lide, forklarer Hans Knudsen, der fortæller.

Samtidig understeger den tekniske serviceleder vigtigheden af, at Nordelektro er stednære med afdelinger i både Frederikshavn og Aalborg og har en hurtig responstid.

Relateret indhold