Bedste omnichannel virksomhed, Bedste e-handels App og Bedste B2B-virksomhed med online omsætning over 200 mio. kr. Brødrene A&O Johansen har snuppet nomineringer til tre af de markante e-handelspriser, og står med en fair chance for at løbe med den ultimative e-handelspris: E-handelsprisen Guld.
AO har gennem årene vundet et lille hav af e-handelspriser, og fik i 2019 følgende ord med på vejen: ‘AO er kort fortalt en omnichannel-virksomhed i international klasse.’
Også Brødrene Dahl har gennem årene gjort sig bemærket ved uddelingerne af e-handelspriserne – især i 2014 hvor virksomheden både vandt prisen som bedste omnichannel-virksomhed og hovedprisen E-handelsprisen Guld.
Faktisk har Brødrene Dahl og Brødrene A&O Johansen nærmeste skiftedes til at vinde omnichannelprisen. Således vandt Brødrene Dahl prisen i 2014 og 2018, mens AO vandt i 2016 og 2019.
I år er det AO’s tur til at være i finalen i omnichannel-kategorien. I kategorien Bedste B2B-virksomhed med online omsætning over 200 mio. kr. må de to byggevarekæder kæmpe mod hinanden (og også mod Damstahl, EET Group og Hørkram).