DEAS’ nye domicil viser et marked af muligheder

I sit nye, 9.300 m2 store hovedkontor i Valby, ’The Market’, kan kunder og investorer opleve ejendomsadministratorens kompetencer og visioner inden for bl.a. space planning.
Åbent og lyst kontormiljø med planter.
I september 2024 indviede virksomheden sit nye domicil i Valby. Foto: DEAS.

Ejendomsadministratoren DEAS vil med det nye domicil i Valby demonstrere ikke alene deres arbejde med ejendomsadministration og -service, men også, hvordan virksomheden arbejder med space planning vedrørende transformation og modernisering af ejendomme.

– Fra begyndelsen har vi haft den ambition, at vores nye domicil skal være mere end blot et inspirerende sted for vores medarbejdere. Vi vil også gerne inspirere vores kunder og investorer og vise dem potentialet i en effektiv og moderne space planning. Derfor ser vi frem til at byde alle velkommen i Valby, så de kan opleve, hvordan vi kan skræddersy et færdigt koncept for en ejendom, siger CEO Steen Amstrup, DEAS.

Den røde tråd

Med kontormiljøet ønsker DEAS at afspejle medarbejdernes nye arbejdsmønstre, hvor hjemmearbejde og eksternt arbejde med kunder er blevet en større del af hverdagen. Det betyder bl.a., at medarbejderne ikke har faste pladser, men i stedet booker arbejdsstationer online.

Domicilet, der er navngivet ’The Market’ med reference til bygningens placering på Grønttorvet i Valby, skal fungere som et levende eksempel på virksomhedens kompetencer og samtidig skabe et inspirerende arbejdsmiljø for de ca. 600 medarbejdere. Foto: DEAS.

Fællesarealerne er varierede og skal fungere som en forlængelse af kontormiljøet, som både lægger op til både professionelt og uformelt ophold for at styrke kulturen på arbejdspladsen.

– Når vi space planner ejendomme, arbejder vi med at give dem en identitet og et fast koncept, der skaber en rød tråd i det samlede udtryk og brander dem som en attraktiv ejendom udadtil, siger Lead Architect Mie Møller, DEAS.

Læs også

Ny Deas-direktør vil arbejde grønnere sammen med kunderne

– Vi har dagligt kontakt med mange erhvervslejere, og vi ved, at der i dag også er efterspørgsel efter arbejdspladser, der tilbyder oplevelser ud over arbejdsopgaverne ved skrivebordet. Derfor er særligt fællesarealerne et vigtigt fokusområde for både oplevelser og optimal udnyttelse af kvadratmeterne, tilføjer hun.

En bemandet kaffebar, ’The Market Bar’, en bistro drevet af Meyers og skrivebordspladser, der skal bookes online, er nogle af de detaljer, der præger indretningen i det nye domicil. Foto: DEAS.

Relateret indhold