Lemvigh-Müllers 23 håndværkerbutikker skal fremadrettet spille en stadig vigtigere rolle som bindeled mellem kunderne og kædens nye, digitale services og salg. Det skal stål- og teknikgrossistens nye kædechef, Bo Velling-Theisen, sørge for.
Han er bl.a. ansat på sin solide erfaring i udvikling af værdiskabende forretningskoncepter til krævende kunder i en tekniksektor i konstant og hastig udvikling. De seneste seks år som CMO/CDO i Brødrene Dahl, hvor han har haft ansvaret for forretningsudvikling, markedsføring, e-commerce samt digital udvikling.
Den erfaring kan han sætte i spil i den nye stilling som kædechef hos Lemvigh-Müller:
– Fysiske håndværkerbutikker er helt afgørende i forhold til at udvikle og vedligeholde vores relationer med kunderne. De skal fungere i et tæt samspil med de digitale kanaler, og derfor er vi allerede godt i gang med at styrke og udvikle båndene yderligere, siger han.
Læs også: Lemvigh-Müller henter ny CEO i egen finansafdeling
Første vigtige opgave for den nye kædechef bliver åbningen af Lemvigh-Müllers nye, 1.000 kvadratmeter butik i København SV.
Har stærke kort
Senior Sales Director Mikkel Lohmann Davidsen ser den nye kædechef som den ideelle drivkraft i Lemvigh-Müller-butikkernes udvikling.
– Bos store erfaring og indsigt er stærke kort i forhold til både at drive og udvikle Lemvigh-Müllers butikker – og være med til at tage dem videre på den digitale rejse, siger han.